– Alueella on hyviä edellytyksiä tuotepaketeille, joiden avulla matkailijat viipyisivät kohteessa kauemmin. Yrityksillä on myös selkeästi halua ja ideoita kehittää tuotteitaan. Hankkeen avulla voidaan luoda työkaluja, joista on hyötyä ideoiden jatkokehityksessä. Mitä enemmän tietoa eri osa-alueista, sitä parempi tuote, hankkeen projektipäällikkö Peter Källberg toteaa. Kyrönmaalaisia kick-off-tilaisuudessa sparraili kuusamolaisen Seikkailuapinat-matkailuyrityksen yksinyrittäjä Heidi Savolainen: – Ideoidaan uutta ja tuunataan vanhaa – joskus kannattaa mennä epämukavuusalueelle ja tehdä jotain vähän repäisevää. Kyrönmaalla voisi tehdä jotain juuri tälle alueelle autenttista, kehittää siitä myyntivaltti. Lue koko artikkeli hankkeen kick-offista Läs artikeln på svenska
|