Alavuden Kehitys - uutiskirje joulukuu 2021
Alavuden Kehitys Oy:n uutiskirje joulukuu 2021
Meneillään on loppuvuoden loppukiri ja katse jo tulevassa vuodessa. Pandemiatilanne haastaa meitä edelleen, mutta tekemisen meininkiä on kuitenkin monella alalla. Ensi vuonna alueellamme on käytössä aiempaan verrattuna kolminkertainen rahoituspotti erilaisiin kehittämishankkeisiin. Tulkaa siis rohkeasti kertomaan suunnitelmistanne; avustamme mielellämme niiden jalostamisessa ja tarvittavien asiakirjojen laadinnassa.

Tässä uutiskirjeessä on asiaa muun muassa alkuvuoden tilaisuuksista ja koulutuksista, asiakastyytyväisyyskyselymme tuloksista, omistajanvaihdoksiin tarjolla olevasta tuesta sekä PestuuMarkkinat.fi-palvelusta.

Syksyllä toteuttamamme asiakastyytyväisyyskyselyn tulosten perusteella palveluitamme käytetään ja niihin ollaan tyytyväisiä. Iso kiitos teille kaikille osoittamastanne luottamuksesta ja työstänne Alavuden elinvoimaisuuden hyväksi!

Hankkeet eivät etene ilman yhteistyötahojen tukea - on se sitten konkreettista työtä tai rahallista tukea. Kiitämme yhteistyökumppaneitamme MTK Alavus, MTK Töysä, Leader Kuudestaan ry, Leader Aisapari  ry, OP Alavus, Pohjanmaan Ekonomitoimisto Oy, LähiTapiola Etelä-Pohjanmaa, Alavuden Yrittäjät ry ja Töysän Yrittäjät ry.

Kiitos myös talkooväelle ympäri Kuusiokuntia! Kuuden tähden reitistö -talkootyö toteutui täysimääräisenä. Reittien kunnostustyöt etenevät muun muassa yhdistystoimijoiden omina hankkeina.

Toimintamme keskiössä tulevat jatkossakin olemaan yritysten kasvua tukevat palvelut ja tapahtumat. Toivomme kovasti, että pandemia hellittää ja kaikki suunnitelmat voidaan toteuttaa. Viestimme tulevista tapahtumista useilla kanavilla (kotisivut, Facebook, uutiskirje), joista uusin on Etelä-Pohjanmaan yhteinen yritystapahtumien tapahtumakalenteri. Kalenteria kannattaa käydä kurkkaamassa osoitteessa https://www.ely-keskus.fi/web/yrityspalvelut-etela-pohjanmaa/tapahtumat ja hyödyntää koko alueen tarjonta.

Yrittäjäyhdistykset ja kaupunki ovat palkinneet yrittäjiä - lämpimät onnittelut palkituille ja menestystä tulevinakin vuosina!

•  Alavuden vuoden yritys (Alavuden Yrittäjät ry):
   Alavuden Öljynpuristamo Oy
•  Töysän vuoden yritys (Töysän Yrittäjät ry): E-P Koneosat Oy
•  Alavuden vuoden nuori yrittäjä (Alavuden kaupunki):
   Tuurin Pyörä Ky, Sami Pasanen
•  Ouran Äijä -palkinto (Alavuden kaupunki)Finnglass Oy
•  Töysä-mitali nro 24: Marja-Liisa Pienimäki

Oikein hyvää joulun aikaa kaikille! Muistakaa rentoutua ja ladata akkuja tulevaa vuotta varten.

Alavuden Kehityksen väki lomailee 22.12.2021-3.1.2022 välisen ajan, mutta kiireellisissä asioissa voit ottaa yhteyttä toimitusjohtaja Ulla Koivistoon, puh. 044 550 0974, ulla.koivisto@fasadi.com

 Vetovoima-aamukahvit 26.1.2022 klo 7.30-10.00

• Työkaluja tekniikan alojen työvoimapulan ratkomiseen! •

TEKNIIKAN ALAN KOULUTUKSEN JA TEKNISEN ALAN VETOVOIMAN JA HOUKUTTELEVUUDEN KASVATTAMINEN ETELÄ-POHJANMAALLA
Tule aamukahveille keskiviikkona 26.1.2022 klo 7.30 alkaen Hotelli Alavuteen (Järviluomantie 4, Alavus) tai osallistu Teams-yhteydellä.

Aiheena tekniikan alan yritysten työnantajamielikuva.

Työnantajamielikuva on tärkeä osa yritysten vetovoimaa. Tule kuulemaan aitoja kokemuksia työnantajamielikuvan kehittämisestä kentältä, yritykseltä yritykselle. Hyödyntäkää siis tilaisuus oppia muiden kokemuksista!

OHJELMA
7:30 Aamupala ja seurustelua

8.00-8.20 Tomi Salo, Valmet Automotive: ”Miten ylläpidetään ja kehitetään työnantajamielikuvaa”.

8.20-9.00 Tero Yliselä ja Henri Saarimaa, MSK Group: ”Miten johtamisella ja esimiestyöllä vaikutetaan työnantajamielikuvaan ja sisäiseen työnantajakuvaan”.

9.00-9.20 Marko Jyllilä, Relicomp: ”Osaajien nostaminen esille, tarinat työnantajamielikuvan kehittäjänä”.

9.20- Keskustelua aiheesta ja toiveita seuraavaan tilaisuuteen

ILMOITTAUTUMINEN

JÄRJESTÄJÄT
Sedu/ VeTek - Vetoa tekniikan aloille -hanke
SeAMK Oy
E-P:n yrittäjät ry
Into Seinäjoki Oy
Yrityspalvelupiste Formu
JPYP Oy
Alavuden Kehitys Oy
Kauhajoen kaupunki
Yrityskehä Oy
Tech Team

 Omistajanvaihdosilta 27.1.2022 klo 18.00
Töysä-talolla

Tervetuloa omistajanvaihdoksia koskevaan infotilaisuuteen torstaina 27.1.2022 Töysä-talolle, osoite Rantatie 2, Töysä.

Tilaisuus järjestetään ensisijaisesti paikan päällä, mutta tilanteen vaatiessa Teamsin välityksellä.

Tilaisuus on maksuton, osallistujan ei tarvitse olla yrittäjäyhdistyksen jäsen ja kaikki yrittäjät koko seutukunnan alueelta ovat tervetulleita!

Kahvit tarjolla klo 17.30 alkaen.

Tilaisuudessa esittäytyy Etelä-Pohjanmaan Yrittäjät ry:n uusi omistajanvaihdosasiantuntija Jorma Ranta. Omistajanvaihdospalvelut ovat maksuttomia ja tarkoitettu kaikille yrittäjille.

Lisäksi alueen elinkeinovastaavat kertovat ajankohtaisia kuntakuulumisia.

Mukana on myös rahoittajien edustajia ja asiaa yrityskaupasta rahoittajan näkökulmasta sekä seikoista, joihin kannattaa kiinnittää huomiota ostajana/ myyjänä.

Tilaisuuden tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin.

Lisätietoja sivuiltamme www.fasadi.com
Ilmoittaudu omistajanvaihdosiltaan tästä!

 Maaseudun yritysten elpymisvarat energia- ja resurssitehokkuuteen sekä omistajanvaihdoksiin haettavissa

Maaseudun mikro- ja pienyritykset voivat hakea tukea investointeihin, jotka edistävät uusiutuvan energian käyttöönottoa ja yrityksen energia- ja resurssitehokkuutta. Investoinnit rahoitetaan EU:n elpymisvaroista, joilla helpotetaan toipumista koronakriisistä.  Tuet ovat haettavissa vuoden 2022 loppuun saakka. 

Nyt on aika panostaa uusiutuvaan energiaan. Yritys voi saada tukea esimerkiksi uusiutuvan energian tai yrityksen tuotantoa tehostavan teknologian käyttöönottoon. Tällaisia investointeja ovat esimerkiksi aurinkopaneelien tai ilmalämpöpumppujen hankinnat tai uudet laitteet ja ohjelmistot, jotka parantavat energia- tai materiaalitehokkuutta. Maataloustuotteita jalostavat yritykset voivat saada tukea 35 % investoinnin kustannuksista, muut maaseudun mikro- ja pienyritykset 30 %.

Elpymisvaroista rahoitetaan myös biokaasun tuotannon lisäämistä. Jos yritys rakentaa uuden biokaasuntuotantolaitoksen tai -yksikön, tukea voi saada 50 % investoinnin kustannuksista.

Neuvontaa yrityksen omistajanvaihdoksen tueksi

Investointien lisäksi elpymisrahoituksella vauhditetaan yrityksen omistajanvaihdoksia. Henkilö, joka valmistelee harvaan asutulla tai ydinmaaseudulla sijaitsevan yrityksen hankintaa, voi saada omistajanvaihdoksen valmisteluun tarvittavaan asiantuntija-apuun 5000–10 000 euron tuen. Kyseessä on uusi tukimuoto.

Maaseudun yritystukia voidaan myöntää maaseutualueilla toimiville yrityksille. 

Tukien hakemiseen ja myöntämiseen liittyvää tietoa

Päätöksen rahoituksesta tekee alueen ELY-keskus. ELY-keskuksesta saa myös lisätietoja tuesta ja tuen hakemisesta. Tuet ovat haettavissa vuoden 2022 loppuun saakka.

Maaseudun yritystukia haetaan Ruokaviraston Hyrrä-asiointipalvelussa. 

•  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •   •   •  •  •  •  •   •  •  •  •

Jos tarvitset hakuun liittyen henkilökohtaista neuvontaa, ole yhteydessä meihin. Neuvontamme on maksutonta ja luottamuksellista.

• Mauri Haapasaari, yritysasiantuntija, puh. 040 661 3552
• Ulla Koivisto, toimitusjohtaja, puh. 044 550 0974 

etunimi.sukunimi@fasadi.com

 SeAMK Maakuntakorkeakoulu – Maksuton
opintojakso: Yrityksen ostaminen 5 op

Kevään 2022 aikana toteutettava opintojakso tarjoaa tukevan tietopaketin toimivan yrityksen ostamisesta. Opintojakson suoritettuasi tiedät, millaisia mahdollisuuksia valmiin yrityksen ostaminen tarjoaa. Tiedät myös käytännön toimenpiteet aina ostokohteen etsinnästä sen haltuunottoon saakka.

SeAMK toteuttaa avoimina AMK-opintoina keväällä 2022 maksuttoman, toimivan yrityksen ostamiseen keskittyvän opintojakson. Opintojakson laajuus on viisi opintopistettä, ja se koostuu ennakkotehtävästä sekä lähi- ja verkko-opinnoista. Lähiopetuspäiviä on viisi ja ne järjestetään Seinäjoella Framilla.

Sisältö:
•  Yrityskauppoja hyödyntävä ajattelutapa: ostomahdollisuudet, yritysoston
   vaiheet, ostaminen vs. perustaminen
•  Johtamisen haasteet yritysostossa: itsensä johtaminen, ostoprosessi,
   liiketoiminnan haltuunotto, henkilöstö
•  Ostokohteet: ostokriteerit, haku, valinta, yrityskauppaneuvottelut,
   Due Diligence
•  Arvonmääritys yrityskaupassa
•  Yritysoston toteutustavat: liiketoimintakauppa vs. osakekauppa, yritysoston 
   rahoitus


Ilmoittautuminen 26.12.2021 mennessä.

Ajankohtaista matkailualan toimijoille

Vastuullisen matkailun työpajasarja käynnistyy tammikuussa: sertifikaatit ja ohjelmat

Työpajat järjestetään koronatilanteen salliessa livetilaisuuksina.

Osallistuminen yrityksille on maksutonta.


•  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •

Matkailuyritysten digitaitokoulutus käynnistyy tammikuussa kahdella, kaikille osallistujille yhteisellä koulutusiltapäivällä:
• 13.1.2022 klo 12.30-16.00 Tiedon hankinta ja seuranta matkailuyrityksessä
• 27.1.2022 klo 12.30-16.00 Tiedon hyödyntäminen matkailuyrityksen toiminnassa

Tammikuun teemat luovat pohjaa digitaitojen kehittämiselle; tiedon avulla yrityksen digitaalista liiketoimintaa voidaan johtaa suunnitellusti ja tavoitteellisesti. Koulutukset järjestetään etätoteutuksina Teamsissä.

Kokonaisuus jatkuu helmikuussa varsinaisilla digitaitojen parantamiseen tähtäävillä koulutuksilla, jotka järjestetään etänä lähtötasotestin perusteella muodostetuissa ryhmissä.


 Tue pääsyä työelämään - tarjoa
työkokeilupaikka yrityksessäsi!

PestuuMarkkinat.fi -palvelu yhteistyössä työllisyyden kuntakokeilun, TE-palveluiden (Kuortane ja Ähtäri), etsivän nuorisotyön ja työpajatoiminnan kanssa etsii työkokeilupaikkoja Ähtärin, Soinin, Kuortaneen ja Alavuden alueen yrityksistä.

Työkokeilun avulla työnantaja voi löytää uuden työntekijän, joka voi olla oikeutettu palkkatukeen, mikäli kokeilu johtaa työsuhteeseen. Yrittäjällä ei ole työllistämisvelvoitetta. Työkokeiluun osallistuja tutustuu ammatteihin ja työympäristöön käytännössä, hankkii kokemusta ja luo verkostoja.

Työkokeilusta tehdään sopimus työllisyyden kuntakokeilun/TE-palveluiden, työkokeilijan ja yrityksen välillä. Työkokeiluajalta ei makseta palkkaa, vaan työkokeilija saa työttömyysetuutta ja kulukorvausta. Työkokeilija on vakuutettu kokeilun ajalta.

Pestuumarkkinoiden rooli on auttaa työnhakijoita löytämään työkokeilupaikka toimimalla välikätenä työnhakijoiden ja työnantajien välillä ja edelleen linkkinä työvoimahallintoon.

Työkokeilu - ponnahduslauta työelämään: haluatko olla mukana?

Ota yhteyttä p. 050 593 6210 Piia Korhonen, meklari@pestuumarkkinat.fi 
Tue pääsyä työelämään - tarjoa työkokeilupaikka yrityksessäsi!

 Tieto lisää tulosta -koulutukset jatkuvat
tammikuussa 2022

• Tavallisimmat yhteisöt ja verotus •

Alavuden Kehityksen toteuttaman Tieto lisää tulosta -koulutushankkeen maksuttomat koulutukset jatkuvat alkuvuonna 2022.

• 19.1.2022 Osakeyhtiön verotus
- Tulolähdejaon muutoksen vaikutus verotukseen, menojen vähennyskelpoisuus, tappioiden vähentäminen, osingonjako ja verotus
• 26.1.2022 Toiminimen ja henkilöyhtiöiden verotus
- Verotettavan tulon jakaminen puolisoiden ja/tai osakkaiden kesken, palkan maksaminen puolisolle, starttirahan vaikutus verotettavaan tuloon, vähennyskelpoisten ja vähennyskelvottomien menojen tarkastelu
• 2.2.2022 Toiminimi vai osakeyhtiö
- Verotuksellisten vastuiden, byrokratian ja imagokysymysten vaikutus yhtiömuodon valintaan
• 9.2.2022 Yhdistysten verotus
- Yhdistyksen yleishyödyllisyys, elinkeino- ja kiinteistötulon verotus, rekisteröimätön yhdistys, verotus yhtymänä, talkootyön verotus

Kouluttajana on Sedu.

Koulutukset toteutetaan koronatilanteen salliessa lähiopetuksena Alavus Fasadissa, mutta myös etäosallistuminen Teams-yhteydellä on mahdollista.

Koulutukset alkavat klo 17 ja kestävät n. klo 20.15 saakka.

Koulutukset ovat avoimia ja maksuttomia kaikille Kuusiokuntien alueen yrittäjille, yrittäjiksi aikoville sekä yhdistystoimijoille; vain ilmoittautuminen tarvitaan.

Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse osallistumislinkki sekä koulutusaineistot.

Lisätietoja sivuilta www.fasadi.com/tietolisaatulosta
Ilmoittaudu tästä maksuttomiin koulutuksiin!

 Alavuden yrityspalveluille positiivista
palautetta palveluhenkisyydestä ja
koulutustarjonnasta

Alavuden Kehitys Oy selvitti lokakuussa alavutelaisten yritysten näkemyksiä palveluistaan. Kysely suoritettiin internetpohjaisena kyselynä, jonka vastauslinkki lähetettiin yritysverkostolle sähköpostitse. Lisäksi kyselyyn pystyi vastaamaan Kehityksen verkkosivujen kautta. Kyselyn laadinta ja tulosten analysointi olivat osa Sedussa opiskelevan Kati Mäkisen työharjoittelua.

Kyselyyn vastasi yhteensä 114 yrityksen tai yhteisön edustajaa. Vastaajista yli puolet on käyttänyt Alavuden Kehityksen palveluita, joten tulokset kertovat hyvin todellisista asiakaskokemuksista ja palveluihin suhtautumisesta. 

Edelliseen vuonna 2019 tehtyyn kyselyyn verrattuna yrityspalveluita on nyt käytetty enemmän. Valtaosa vastanneista kertoi saaneensa avun palvelutarpeeseensa. Henkilökunnan asenne koettiin positiivisena, yhteistyö sujuvana sekä palvelu luotettavana ja asiantuntevana.

Vastausten perusteella korona-ajan palvelut saavuttivat tarvitsijansa ja koronaneuvontaa pidettiin hyödyllisenä ja osaavana. Olosuhteiden pakosta sähköisiä palveluita ja työkaluja otettiin varsin paljon käyttöön ja niissä huomattiin vielä kehitettävää.

Valtaosa niistä, jotka eivät olleet käyttäneet yrityspalveluita, eivät olleet tarvinneet palveluita ja vain 10 % ei ollut tiennyt palveluista.

Erityisen positiivista kyselyn tuloksissa oli se, että suositteluhalukkuutta mittaava NPS-luku nousi edellisestä kyselystä. Yli 68 prosenttia vastaajista antoi Kehitykselle arvosanan 9 tai 10, eli suosittelisi yrityspalveluita suurella todennäköisyydellä.

Noin puolet vastaajista oli osallistunut järjestettyihin koulutuksiin ja tapahtumiin. Hyödyllisimpinä vastaajat pitivät maksuttomia koulutustilaisuuksia. Jonkin verran hyödyllisiksi koettiin myös toisten yrittäjien tapaamiset.

Toteutuneista ja käynnissä olevista hankkeista tärkeimmiksi koettiin Suunta tulevaan –hanke ja PestuuMarkkinat.fi-palvelu sekä Tieto lisää tulosta –koulutushanke, josta todettiin olevan apua omalle yritystoiminnalle. Koulutukset innostivatkin antamaan myös avointa palautetta: ”Tosi hyviä koulutuksia, kunpa useammat yrittäjät ymmärtäisivät hyödyntää niitä”, kirjoitti yksi vastaajista.

Myös Alavuden kaupungin pienhankintapalvelu sai hyvää palautetta; kaksi kolmasosaa palveluun ilmoittautuneista on saanut palvelun kautta tarjouspyyntöjä kaupungilta.

Yli puolet kyselyyn vastanneista yrittäjistä pitää uutiskirjettä parhaana tapana tiedottamiseen. Uutiskirjeen sisältöön toivottiin enemmän myös yhdistyksille suunnattua sisältöä sekä yrittäjätarinoita.

59 % vastaajista on vieraillut Kehityksen kotisivuilla ja ne olivatkin nyt vastaajille tutummat kuin edellisessä kyselyssä. 

•  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •

Alavuden Kehitys kiittää kaikkia kyselyyn vastanneita tärkeästä palautteesta. Asiakastyytyväisyyttä tullaan mittaamaan jatkossakin säännöllisesti ja kyselyn kysymykset pyritään pitämään samanlaisina, jotta tuloksia voidaan verrata edellisten vuosien tuloksiin.

Kiitoksena jokainen vastaaja sai elokuvaillan Kino Kyntäjässä ja vastaajille on tiedotettu palkinnon lunastamisohjeista. Lisäksi arvottiin pääpalkintona illallinen Hotelli Alavudessa ja elokuvailta kahdelle. Pääpalkinnon voitti Eeva-Liisa Rissa Luontaishoitola Camomillasta.

 TULOSSA:
Yhteiskuljetus Alavudelta
Matkamessuille 21.1.2022

Kuuden tähden reitistö -hankkeet järjestää yhteiskuljetuksen Alavudelta MATMAMESSUILLE perjantaina 21.1.2022.

Messuilla kotimaan matkailun suosio näkyy monipuolisesti omina alueinaan; mielenkiintoisina tutustumiskohteina esim. Lauhanvuori-Hämeenkangas Geoparkin pyörämatkailualue ja luontomatkailun kehittämisen työkalu Outdooractive, jota hyödynnetään myös Kuuden tähden reitistön tunnetuksi tekemisessä. 

Messukeskuksessa on käytössä koronapassi. Koronapassi tarkastetaan sisäänpääsyn yhteydessä yli 16-vuotiailta henkilöiltä.

Matka omakustannushintaan, hinta määräytyy osallistujamäärän mukaan. Matka laskutetaan osallistujilta jälkikäteen. 

Kuljetuksen aikataulusta ja ilmoittautumisesta tiedotetaan tarkemmin lähempänä ajankohtaa.

Lisätietoja:
projektipäällikkö Emilia Etula
puh. 050 466 3558
emilia.etula@fasadi.com


 TULOSSA:
Yrittäjät Areenalla -messut
Alavus Areenalla 23.-24.4.2022

Varaa jo ajankohta 23.-24.4.2022 kalenteriisi, sillä tuolloin järjestetään viidennet Yrittäjät Areenalla -messut Alavus Areenalla.

Messuille on yleensä osallistunut toistasataa näytteilleasettajaa, ja kävijämäärä on ollut noin 5 000.

Vuoden 2022 messujen teemoina ovat muun muassa rekrytoinnit ja omistajanvaihdokset. Järjestelykustannukset on tarkoitus kattaa messutuloilla, ja linjauksen mukaan messuosastojen ja pääsylippujen hinnat ovat maltillisella tasolla.

Messupäällikkönä on Kuuden tähden reitistö -hankeperheestäkin tuttu Emilia Etula, jonka toimisto sijaitsee Fasadissa Alavuden Kehityksen tiloissa.

Ota yhteyttä Emiliaan messuihin liittyvissä asioissa:
puh. 050 466 3558, 
emilia.etula@fasadi.com

Tavataan huhtikuussa messuilla!

 Kustannustuen viides kierros
avautuu 21.12.2021

Kustannustuen viides hakukierros alkaa 21.12.2021. Tukea haetaan Valtiokonttorin sähköisestä asiointipalvelusta.

Kustannustuen viides kierros on tarkoitettu yrityksille, joiden liiketoiminta on kärsinyt julkisoikeudellisesta, koronapandemian torjuntaan liittyvästä rajoituksesta tukikautena 1.6.–30.9.2021. Rajoitus on voinut kohdistua suoraan yritykseen tai sen asiakaskuntaan. Kustannustuen viides kierros on suunnattu erityisesti majoitus-, ravintola- ja tapahtuma-aloille.

Tukea voidaan kuitenkin myöntää harkinnanvaraisesti myös sellaisille toimialarajauksen ulkopuolisille yrityksille, joihin on kohdistunut julkisoikeudellinen pandemian hallintaan liittyvä rajoitus. Tällainen rajoitus voi olla esimerkiksi aukioloaikoihin liittyvä rajoitus.

Alavuden Kehitys auttaa tarvittaessa tukihakemusten tekemisessä.


Etelä-Pohjanmaan yrityspalvelut

Tietoa mm. virtuaalisista aamukahveista, MeiränRekry -tapahtumasta 26.1.2022, rekry- ja täsmäkoulutuksesta sekä kansainvälisestä rekrytoinnista.

 Hyödynnä sähköiset palvelumme!

Ilmoittamalla yrityksesi tiedot Alavuden kaupungin pienhankintapalveluun varmistat, että saat tiedot kaupungin pienhankinnoista.

Voit kirjata perustietojen lisäksi yrityksesi tarjoamat tuotteet ja palvelut. Mukana oleminen ja tietojen päivittäminen on yrittäjälle maksutonta.

Maksuttoman palvelun kautta voit ilmoittaa vapaana olevat vuokrattavat tai myytävät tilat. Palvelu on tarkoitettu kaikkien toimijoiden, niin yritysten kuin yksityishenkilöiden käyttöön.

 eTuurin etätyötilat käytettävissäsi

Vuokraa etätyöhuone eTuurista!
Alavuden kaupungilla on vuokrattavissa kaksi etätyöhuonetta Tuurissa sijaitsevassa eTuurin kiinteistössä.

Etätyöhuoneet sijaitsevat eTuurin kiinteistön Taiteilijantien puoleisessa päädyssä. Huoneet ovat valoisia ja rauhallisia. Käytettävissä on myös wc ja keittiötila. Tiloissa on WiFi-yhteys.

Etätyöhuoneen voi vuokrata vaikka vain päiväksi!

Tilat saa joustavasti ja nopealla varoitusajalla käyttöön edulliseen hintaan, vain 10 €/ etätyöpäivä. Mikäli tilantarve on pitkäkestoinen, tilalle neuvotellaan pakettihinta.

Tiedustelut ja varaukset:
Ulla Koivisto, puh. 044 550 0974, ulla.koivisto@fasadi.com

Sinua ja yritystäsi varten!

Alavuden Kehitys Oy
Yrityskehitys Fasadi

Taitotie 1, 63300 ALAVUS

Puhelinvaihde +358 (0)6 2525 1000

info@fasadi.com

Osoitelähde: Kuusiokuntien yritys- ja palveluhakemisto
Kotisivut
www.fasadi.com

Facebook




Uutiskirje 12/ 2021
17.12.2021